خط 6 مترو تهران به طول 39 کیلومتر از شهر ری در جنوب شرقی پایتخت آغاز و تا سولقان در شمال غربی تهران امتداد پیدا می کند این خط در مسیر خود با خطوط هفت، چهار، دو، یک و سه دارای تقاطع است.
قرار است فاز نخست این خط حد فاصل دولت آباد تا میدان شهدا در فروردین سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، محسن هاشمی، روز یکشنبه در یکصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: قطارهای خط 6 متر فعال خواهند بود ولی به دلیل حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه، بهره برداری رسمی آن در فروردین ماه سال آینده صورت می گیرد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران در صبح امروز بیان داشت: در آن جلسه پیروز حناچی شهردار تهران گزارش عملکرد در 100 روز و انتصاب های مختلف در سازمان های وابسته به شهرداری را ارائه کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: پس از خروج شهردار پایتخت از جلسه بحث بازتاب برج- باغ ها در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شدکه مقرر شد در این خصوص روشنگری هایی صورت گیرد.
هاشمی به مصوبه های یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر اشاره کرد و گفت: در این جلسه مسایلی از جمله نامگذاری و بررسی 10 پلاک ثبتی، نامه هیات تطبیق فرمانداری و «الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران» مطرح شد که توسط اعضای شورا به رای گذاشته شد.
تهرام/8138 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.