به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در سومین یادواره یکصد شهید نیروی انتظامی شرق استان تهران که در شهرستان ورامین برگزار شد اظهار داشت :پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران است، انقلابی که بر محور دین، آموزه های اسلامی و ولایت فقیه شکل گرفت.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران از نخستین روزهای پیروزی، همواره با تهدید و تحریم های دشمنان قسم خورده نظام روبرو بوده ولی ایستادگی ملت و ایثار و از خودگذشتگی شهدا، تمامی این توطئه ها را خنثی کرده است.
وی افزود: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و یقینا اگر ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و ایثارگران نبود، دشمنان ایرانی باقی نمی گذاشتند.
ادیانی افزود: به فرموده امام راحل، ملت ایران در طول جنگ تحمیلی، مظلومیت و حقانیت خود را به جهانیان ثابت کرده و این پیام را به همگان فرستادند که تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.
وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه دفاعی گفت : زمانی کشورهای استکباری فروش سیم خاردار را نیز به ایران ممنوع کرده بودند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، جوانان ایران با روحیه انقلابی و جهادی، موشک هایی ساخته اند که تا 2 هزار 500 کیلومتر برد داشته و به صورت نقطه زن، توان نابود کردن دشمن را دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: درست است که امروز تحریم های ناجوانمردانه دشمنان مشکلات اقتصادی کشور را افزایش داده ولی با حفظ روحیه جهادی می توان بر این مشکلات فائق آمد.
وی تأکید کرد:مسئولان باید با تکیه بر ظرفیت و توان داخلی و اعتماد به جوانان مشکلات را برطرف کنند.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران تجلیل به عمل آمد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک،پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.