حسین دهقان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح استقبال از بهار شهرداری ورامین در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید و پذیرایی از مسافران نوروزی در مناطق مختلف این شهر اجرا می شود.
وی افزود : در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفندماه نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می کنند.
وی از ترمیم روکش آسفالت ، نوسازی مبلمان شهری ، نصب ست های ورزشی ، رنگ آمیزی جداول ، نصب پایه چراغ های روشنایی ، لایروبی جویها وتعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابراز جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار ورامین یاد کرد.
دهقان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دست فروشان در ورامین گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شاهد حضور برخی از افراد دستفروش در خیابان های اصلی شهر، پیاده روها و میادین هستیم که این امر بار ترافیکی شدیدی را ایجاد کرده و نارضایتی کاسبان را نیز به همراه دارد.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده، ضلع جنوبی مسجد جامع شهرستان ورامین برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته شده که افراد متقاضی می توانند با هماهنگی اتاق اصناف در این مکان مستقر شوند.
شهردار ورامین تأکید کرد: هیچ دستفروشی اجازه بساط کردن در مناطق مختلف شهر را ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخورد می شود.
ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.