به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، برای ریاست مجمع ورزش های همگانی استان تهران 16 نفر نامزد شده بودند که در نهایت انتخابات با حضور ولی الله شجاع پوریان، مصطفی رهگذر و عبدالرضا فرزانه برگزار شد .
در انتخابات مجمع هیات ورزش همگانی از 16 رای ماخوذه ،ولی الله شجاع پوریان و مصطفی رهگذر به ترتیب توانستند 14 و 2 رای را کسب کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه هیات ورزش های همگانی از هیات های تاثیر گذار و مهم محسوب می شود خاطر نشان کرد: ورزش همگانی یکی از تاثیر گذار ترین ورزش ها به شمار می رود چرا که با توجه به وجود انجمن و کمیته های مختلف توانسته جامعه هدف زیادی را به سمت ورزش ترغیب کند.
رضا گلمحمدی با بیان اینکه فقر حرکتی در شهرها یکی از دلایل بی توجهی به ورزش همگانی است گفت: تلاش ما این بوده تا بتوانیم نگاه عمیق تری را به ورزش داشته باشیم چرا که زندگی ماشینی باعث شده خانواده ها کمتر ورزش را در سبد سلامت خود بگنجانند.
وی همچنین در خصوص اینکه گاها مطرح شده که انتخابات هیات ها مهندسی شده برگزار می شود تصریح کرد: اینگونه صحبت ها نادرست است چرا که سه بار مجمع انتخاباتی هیات همگانی به علت اعتراضات نامزد ها به تعویق افتاد.
گلمحمدی با اشاره به اینکه در صورت هرگونه اعتراضی از سوی نامزدها به چینش اعضای انتخاباتی این موضوع نیز بررسی می شود ادامه داد: فرآیند انتخاب اعضای مجمع انتخاباتی (حق رای به نامزدها) با تایید فدراسیون و اداره کل بررسی شده تا حقی از کسی ضایع نشود و بتوان شاهد انتخابات سالمی در ورزش تهران باشیم.
همچنین رئیس فدراسیون ورزش همگانی در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری انتخابات معرفی افراد کاردان برای توسعه ورزش همگانی خواهد بود.
علی مجد آرا با بیان اینکه از اهداف فدراسیون توجه به حوزه های شهرستانی است گفت: بیشترین مخاطبان و استعداد های ورزش همگانی کشور در شهرستان ها حضور دارند چرا که این ورزش مادر تمامی ورزش های حرفه ای به حساب می آید.
وی افزود: از راههای پیشرفت ورزشی در هیات ها حس همدلی، ساختار نظام مند و برنامه محور است تا افراد با هرگونه سلیقه ای برنامه های کاربردی و ناب خود را به سایرین انتقال دهند.
مجد آرا، تعقل و آینده نگری را اهداف آینده رئیس هیات استان تهران دانست و گفت: باید در ساختار تغییراتی صورت گیرد چرا که بدون برنامه ریزی و آینده نگری هیچ اتفاقی در سطح ورزش همگانی تهران رخ نخواهد داد.
رئیس فدراسیون ورزش همگانی اختصاص 27 صدم درصد از محل مالیات ارزش افزوده گامی در جهت توسعه ورزش های پایه دانست و گفت که با این تخصیص اعتبارات شاهد رشد چشمگیری در ورزش غیر حرفه ای کشور بودیم.
همچنین پیش از برگزاری مجمع هیات همگانی استان تهران به مناسبت هفته درختکاری و حفاظت بیشتر از محیط زیست با حضور مدیرکل و اعضای ستادی ورزش استان تهران، 10 اصله نهال در فضای باز این اداره کاشته شد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.