رئیس اتاق اصناف شمیرانات درباره علت برگزار نشدن نمایشگاه بهاره در این شهرستان اینچنین پاسخ داد: نبود زیرساخت مناسب، معضلات ترافیکی، بی رغبتی غرفه داران و رکود اقتصادی بازار عوامل برگزار نشدن فروشگاه بهاره در این شهرستان است.
محسن طاهر محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام اینکه فروش فوق العاده در شمیرانات جایگزین نمایشگاه بهاره می شود اظهارداشت: سهمیه تنظیم بازار شهرستان تخصیص یافته و در حال جذب است.
وی افزود: تمامی صنوف می توانند به منظور اخذ مجوز فروش فوق العاده اقدام کنند اما اولویت با کالاهای اساسی و صنوف پوشاک و مواد غذایی است.
این مقام مسئول خبر داد: مجوز فروش فوق العاده از زمان درخواست تا یک ماه اعتبار دارد که از 15 اسفند در شمیرانات آغاز شده است و تاکنون 60 واحد صنفی ثبت نام و فروش خود را آغاز کرده اند.
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار شمیرانات نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سهمیه کالاهای در حال جذب شهرستان تشریح کرد: 70 تن برنج، 65 تن شکر خانوار، 33 تن شکر قنادان و 96 تن گوشت منجمد برای رستوران داران، تالارها و اغذیه فروشان جذب می شود.
بهروز صداقتی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی مجاز فروش فوق العاده براساس خوشنامی و انصاف انتخاب می شوند.
وی اعلام کرد: از هفته آینده نیز 250 تن میوه توسط عاملان فروش در شهر شمیران یا تجریش (واحدهای صنفی منتخب) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران (تعاون روستایی) عرضه خواهد شد.
این مقام مسئول از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با 50 غرفه در شهرک محلاتی تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز فعالیت خواهد داشت.
شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر 47 هزار نفر دارای 13 اتحادیه و بیش از 12 هزار واحد صنفی در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.