به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از امامزاده عبدالله واقع در سه راه ورامین شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.
استقبال مردم ولایتمدار شهرستان ری در این مراسم به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مسدود شد.
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.
زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.
پیکر این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قطعه 50 شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) آرام گرفت.
سعید انصاری متولد چهارم دیماه سال 1349 در تهران بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد. در منطقه خان‌طومان شهر حلب توسط نیرو‌های تکفیری در دیماه سال 94 به شهادت رسید.
پیکر شهید انصاری به دلیل کمین نیرو‌های دشمن در نزدیکی آن‌ها بازگردانده نشد و در منطقه ماند تا اینکه پس از مدت‌ها انتظار کشف و به کشور بازگشت.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.