به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ تورج کاظمی افزود: ماموران پی بردند این کلاهبردار با اعتمادسازی و دادن وعده اخذ روادید قانونی برای تمامی کشورها در مدت زمانی کوتاه اقدام به گرفتن مبلغ 30 میلیون تومان کرده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات را آغاز کردند و پی بردند مرد 37 ساله‌ای با طراحی صفحه ای اینستاگرامی و تبلیغات زیاد از طعمه هایش کلاهبرداری می کرد.
رئیس پلیس فتا تهران با بیان اینکه ماموران ما مخفیگاه متهم را در خیابان شیرازی شناسایی کردند اظهار داشت: در عملیاتی غافلگیرانه کلاهبردار 37 ساله دستگیر شد؛ وی ابتدا خود را بی گناه می‌دانست اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیس قرار گرفت لب به اعتراف گشود.
وی گفت: این کلاهبردار با سوءاستفاده از ساده لوحی طعمه‌ها، چرب زبانی و فریبکاری به آنان اطمینان می‌داد که می‌توانند با پرداخت پول روادید هر کشوری را تهیه کنند.
کاظمی اظهارداشت: تحقیق پلیس برای شناسایی دیگر طعمه‌های احتمالی متهم ادامه دارد و چنانچه افرادی به این شیوه در دام کلاهبرداری این مرد اینستاگرامی گرفتار شده اند به اداره پلیس فتا تهران مراجعه کنند.
تهران/٣٢٢5/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.