به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه هدف کلی این مسابقه معطوف به مباحث حرفه‌ای عکاسی نبوده افزود: هدف کلی ازاین رویداد معرفی جاذبه های دیدنی تهران از نگاه شهروندان و گردشگرانی بوده که در ایام نوروز از پایتخت دیدار می کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران تصریح کرد: برگزاری مسابقات عکس موبایلی حساس کردن عموم هموطنان به داشته های تاریخی، فرهنگی و طبیعی که ممکن است روزانه بدون توجه به آن بارها از کنارش عبور کنید چراکه ایام نوروز بهترین فرصت برای بازدید شهروندان از این داشته ها است.
همچنین معاون گردشگری استان تهران گفت : تمامی جشنواره ها و مسابقات نوروزی با هدف نشاط اجتماعی به ویژه برای گروه سنی جوانان و نوجوانان برگزار می شود.
شهرام علیمحمدی تصریح کرد: ثبت زیبایی های دیدنی تهران در ایام نوروز نیازمند مشارکت عمومی است و برگزاری مسابقه عکس و فیلم تهران میتواند خاطرات نوروز پایتخت را ماندگار کنند.
وی ادامه داد: برندگان مسابقه 'تهران دوست داشتنی' به صورت روزانه در ایام نوروز معرفی می شود و در پایان هر روز چهار جایزه دو میلیون ریالی به برندگان اعطا می شود.
معاون گردشگری استان تهران خاطر نشان کرد: علاقه مندان به منظور اطلاع از نحوه ارسال و ارزیابی آثار برگزیده در مسابقه می توانند از تاریخ 20 اسفندماه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانیwww.tehran.ichto.ir مراجعه کنند.
طرح خدمات سفر نوروزی از 25 اسفند تا 17 فرودین سال آینده ادامه خواهد داشت.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.