به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهرت تهران اظهار داشت: این لایحه تصویب شد، اگر آیین نامه ای در این خصوص مشکل داشته باشد باید پیشنهادها در صحن شورا ارائه شود تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخش درآمدی بودجه به پیشنهاد حق شناس 200 میلیارد تومان افزایش یافت گفت: نظرات موافق و مخالفی داشته ایم که این پیشنهاد با 12 رای موافق به تصویب رسید.
وی افزود: سقف بودجه 200 میلیارد تومان افزایش یافت به گونه ای که 100 میلیارد تومان از این مبلغ را از محل دیگری تامین کردیم که در نهایت 100 میلیارد تومان سقف بودجه فرهنگی افزایش یافت.
هاشمی بیان داشت: کمیسیون تلفیق در حد 18 هزار و 200 میلیارد تومان بسته بود که روز گذشته 490 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی و امروز 100 میلیارد تومان برای بودجه فرهنگی اضافه شد که در واقع بودجه به 18 هزار و 800 میلیارد تومان رسید.
وی با اشاره به اینکه بخش هزینه ای بودجه شهرداری بررسی شد گفت: کمیسیون ها در این خصوص بررسی ها و تصمیم گیری های لازم را انجام داده بودند که در نهایت همان چیزی که در کمیسیون تلفیق مطرح شده بود در صحن به تصویب رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: فردا بخش بودجه سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری را به تصویب می رسانیم و کل لایحه بودجه را در یک ماده واحده به رای خواهیم گذاشت اگر کل بودجه رای آورد آن را طی نامه ای به هیات تطبیق شهرداری تهران اعلام می کنیم.
وی گفت: اگر هیات نظری داشته باشد باید تا پایان اسفندماه اعلام کند تا شهردای سال آینده با بودجه تصویب شده آغاز کند.
هاشمی با اشاره به افزایش 20 درصدی بهای خدمات که روز گذشته در صحن شورا به تصویب رسیده بود ابراز داشت: همه عوارض باید در شورا به تصویب برسد در خصوص بحث عوارض کلی گویی نمی شود بلکه اگر موردی است باید تک به تک عنوان شود تا مورد بررسی قرار گیرد.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.