به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی استان تهران، محمد طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی افزایش تعرفه خدمات مهندسی توسط هیات پنج نفره استان تهران، با تشکیل جلسه این هیات در 13 اسفند ماه امسال افزایش تعرفه خدمات مهندسی در استان تهران تصویب و ابلاغ شد.
وی افزود: این افزایش حداکثر اختیارات هیات پنج نفره استان تهران است که پس از نزدیک به سه سال از تشکیل نشدن جلسات این هیات، با پیگیری سازمان نظام مهندسی استان تهران تشکیل شد و موضوع تعرفه مورد بررسی کارشناسی و در نهایت تصویب قرار گرفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای تحقق یکی از درخواست های مهم جامعه مهندسی مبنی بر واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی بر اساس تورم عمومی کشور تقدیر کرد.
طاهری در ادامه با اشاره به تلاش های هیات رییسه این سازمان و اعضای هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی تهران برای حل مشکلات مهندسان و اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها ابراز امیدواری کرد که سایر دغدغه های جامعه مهندسی نیز به نحو مقتضی حل و فصل شود.
وی همچنین افزود: استان تهران اولین استان کشور است که پس از دستور وزیر راه و شهرسازی نسبت به افزایش خدمات مهندسی ساختمان اقدام کرده است.
تهرام/8138//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.