به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی این شهر، شهرداری پایتخت را موظف کرد تا ردیف های اعتباری و 'کمک به ساخت و توسعه مساجد و اماکن مذهبی و حمایت از توسعه و تجهیز مدارس را مطابق با دستور العملی که به تصویب کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ارائه می کند هزینه کند.
محمد جواد حق شناس یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که یکی از ردیف های حمایتی شهرداری در چند دهه اخیر مشمول دو حوزه مدارس و مساجد می شود گفت: این کمک ها در سال های گذشته نیز صورت می گرفت به گونه ای که سال گذشته در مدارس 30 میلیارد تومان کمک های حمایتی صورت گرفت.
وی با اشاره به نابسامانی موجود در این حوزه اظهار داشت: شاهد برخورد سلیقه ای در مناطق هستیم از این رو باید دستورالعمل کلی تهیه شود.
بهاره آروین عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص اظهار داشت: ردیف جدیدی ایجاد نشده است بلکه از گذشته تعهداتی داشته ایم که باید برای اتمام طرح های نیمه تمام مساجد و مدارس هزینه شود.
حجت نظری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: دستورالعمل کلی باید داشته باشیم از این رو باید شهرداری براساس نیاز مناطق ، پیشنهادها را باید ارائه کند تا مورد تصویب در شورای اسلامی شهر قرار گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ساز و کار کمک به مدارس در مناطق وجود ندارد.
این پیشنهاد با 13 رای موافق به تصویب رسید.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.