به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد امامی امین افزود: نمایشگاه های بهاره در بوستان ولایت و خاوران نیز همزمان با نمایشگاه بهاره مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار می‌کند.
وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه ها هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف نظیر نیروی انتظامی، اورژانس تهران، نظارت بر اماکن اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تهران صورت گرفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: آمادگی کامل برای برگزاری این نمایشگاه ها در روزهای پایانی سال با تأکید بر عرضه کالاهای عمدتا ایرانی با کیفیت بالا و قیمت متعادل وجود دارد و امیدواریم با برپایی این نمایشگاه ها باری از دوش مردم در شرایط اقتصادی کنونی برداشته شود.
امامی امین همچنین در خصوص کاستی هایی که در عرضه کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: اعتقادی ندارم که این کالا برای عرضه به شهروندان دچار کاستی شده باشد، آنچه باعث تشکیل صف‌های طولانی شهروندان برای خرید گوشت قرمز در استان تهران شده سودجویی برخی از افراد است که صرفاً برای سود بیشتر در صف ایستاده و با تهیه سهمیه مایحتاج ضروری مردم آن را به قیمت گزاف در سایر نقاط و رستوران ها به فروش می رسانند.
وی افزود: استاندار تهران دستور داده در صورت بروز کمبود در نیاز سهمیه گوشت قرمز در استان از کارگروه تنظیم بازار کشوری درخواست افزایش سهمیه داشته باشیم تا بتوانیم مایحتاج شهروندان را بدون بروز مشکل تامین کنیم.
امامی امین خاطرنشان کرد: براساس توافقی که با اتاق اصناف صورت گرفته مقرر شده تا صنوف و اتحادیه ها با در نظر گرفتن فروش فوق العاده و تخفیف های ویژه نسبت به عرضه کالاهای مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال اقدام کنند.
وی در خصوص عرضه میوه شب عید در استان تهران نیز گفت: بیش از 9 هزار تن سیب و پرتقال برای تامین نیاز بازار در روزهای پایانی سال تامین و ذخیره‌سازی شده است و با قیمت متعادل و مناسب از 25 اسفند ماه وارد بازار می شود، همچنین به محض توزیع نیز طرح مشترک نظارتی بر پروسه توزیع محصول ها آغاز می شود.
تهرام/3036//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.