به گزارش ایرنا، این طرح در زمینی حدود 6000 مترمربع در خیابان شریعتی درتهران در حال اجرا می باشد و شامل بخش های متنوع و مختلفی از جمله تالار نمایش به صورت فضای تئاتر تجربی، فضاهای آماده سازی نمایش ، ورود بازیگران ، بخش استراحت ، گریم ، لباس ، وسایل صحنه ، اطاق تمرین ، بخش کارگردانی و بخش نمایش فضای باز و بخش های دیگری است.
پیشنهاد اضافه شدن مجموعه باغ صبا (مرکز نمایش های آئینی) به اولویت های تکمیل پروژه در سال 98 توسط علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران داده شد.
وی در این خصوص گفت: باغ صبا بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار ارزشمندی است.
به گفته اعطا، ساخت آن حدود سال 83 آغاز شده و اکنون 3 تا 4 سال است که متوقف شده است.
نهایتا پیشنهاد اعطا با 17 موافق و یک مخالف تصویب شد.
همچنین اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت عصر به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه 98 شهرداری پرداختند و بند 2 تبصره 7 را بررسی کردند.
در بند 2 شهرداری تهران مجاز شد تا تمامی پروژه های جدید نیمه تمام و اماکن در حال بهره‌برداری را با رعایت کاربری‌های مصوب به بخش خصوصی واگذار کند.
حجت نظری در خصوص این بند گفت: وقتی شهرداری می تواند با نیروهای خود مسائل را اداره کند نیازی به برون‌سپاری نیست.
وی ادامه داد::پیشنهاد من حذف واژه برون‌سپاری است؛ ما در مورد پروژه‌های جدید یا نیمه تمام بحثی نداریم و برون سپاری در این موارد اشکالی ندارد اما از نظر من در خصوص پروژه های در حال بهره‌برداری باید واژه برون سپاری حذف شود.
پس از پیشنهاد نظری، محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: در درون سازمان متأسفانه کارها همواره با کیفیت پایین و هزینه بالا انجام می شود و اگر بتوانیم از طریق پیمانکاران کارها را انجام دهیم بهتر انجام می شود.
وی افزود: امروز 70 درصد ظرفیت ورزشگاه های ما باطل مانده و استفاده نمی شود و عملکرد 409 مرکز ورزشی به شدت پایین است.
به گفته میرلوحی، معنای برون سپاری افزایش کارایی و کاهش قیمت تمام شده است.
شهربانو امانی به عنوان موافق به پیشنهاد حجت نظری گفت: برخی نیروها در شهرداری وجود دارند که کار مفید و مشخصی انجام نمی دهند و با صحبت با یکدیگر وقت خود را پر می‌کنند.
وی ادامه داد: بیکاری از شرارت بدتر است و بیکاری پنهان از بیکاری رسمی بدتر است؛ بنابراین لازم است از پرسنل شهرداری به نحو بهتری استفاده کنیم.
درنهایت این پیشنهاد با 4 موافق و 13 مخالف به تصویب نرسید.
تهرام/9343//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.