به گزارش ایرنا، حسین نصراله امروز دوشنبه در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان ری اظهار داشت: ادارات و دستگاه های دولتی در خصوص اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های معزم شهدا بسیار فعالانه و با احساس مسئولیت برخورد می کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های هفته شهید از 17 تا 22 اسفندماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معزم شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در ادارات، تبلیغات محیطی و به طور خاص غباروربی و عطر افشانی مزار پدران و مادران شهدا از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.
نصراله ادامه داد: امسال برای اولین بار به دلیل نزدیکی تاریخ هفته شهید به روز مادر و روز پدر،بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برنامه تکریم از 2 هزار پدر و مادر شهید را در بقعه شیخ صدوق برگزار خواهد کرد.
وی یادآور شد: رونمایی از 2 کتاب در خصوص شهدا، یادواره شهدا، دیدار با 600 خانواده شهید در بخش کهریزک از دیگر برنامه ها هفته شهید در شهرستان ری خواهد بود.
نصراله با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در میان نسل جوان کشور نهادینه شود، افزود: خوشبختانه اداره آموزش و پرورش شهرستان ری همکاری خوبی با بنیاد شهید در خصوص توسعه و بسط فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان دارای 2 هزار و 747 شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و 300 جانباز و 486 آزاده است و 155 شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.