به گزارش ایرنا، حجت نظری روز دوشنبه در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بند 3 تبصره 28 لایحه بودجه شهرداری پایتخت، اظهار داشت: در مورد چاپ نشریات باید از این فرضیات عبور کنیم از این رو چاپ نشریه ها به صورت کاغذی هزینه بر است.
وی افزود: شهرداری تهران دارای سامانه ها و مراکز مختلف اطلاع رسانی است همچنین هر کدام از معاونت ها سایت های خبری دارند از این رو چاپ نشریه و تحویل آن به واحدهای اداری مفید نیست ضمن این که کسی به این نشریه ها نگاه نمی کند.
مرتضی الویری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه مخالف حذف انتشار نشریه شهرداری بود و اعلام کرد: این نشریه از وزارت ارشاد مجوز دارد و باید منتشر شود.
شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران موافق حذف انتشارنشریه گفت: شبکه های رسانه ای فراوانی در شهر وجود دارد که در آن خبرنگاران آنلاین اخبار را منتشر می کنند از این رو نیازی به منتشر نشریه نیست.
وی ادامه داد: حذف نشریه ها موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود.
همچنین با پیشنهاد حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران اختصاص پنج درصد بودجه از اعتبارات پژوهشی واحدهای اجرایی شهرداری به پژوهش های کاربردی در زمینه ارتقای بهره وری حذف شد.
به گزارش ایرنا همچنین بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نوسازی، خرید تجهیزات و لوازم اداری جدید برای شهرداری تهران در سال آینده مجاز نیست.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.