به گزارش ایرنا، محسن هاشمی در پایان نوبت اول یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه صبح امروز کلیات این لایحه تصویب و سپس بررسی تبصره ها آغاز شد و بعد از آن قرار است مباحث درآمدی و مصارف به رای اعضای شورای شهر گذاشته شود.
وی ادامه داد: جلسات بررسی بودجه شهرداری به صورت صبح و بعدازظهر تا پایان هفته ادامه می یابد و امیدواریم نهایتا تا 20 اسفند لایحه تصویب و به فرمانداری ارسال شود.
به گفته هاشمی، موضوعات مرتبط با گسترش حمل و نقل عمومی و مترو و استفاده از نقدینگی لجام گسیخته ای که در جامعه وجود دارد را به سمت پروژه های مشارکتی عام المنفعه شهرداری تهران در دستور کار ما است.
وی ادامه داد: برخی اعضا ( 2عضو) معتقد بودند این لایحه با برنامه سوم مطابقت ندارد اما شهرداری گزارشی تهیه کرده که نشان می دهد که این موضوع براساس برنامه سوم است.
هاشمی در خصوص انتقاد حجت نظری به نحوه مدیریت جلسه نیز گفت: این موضوع کم لطفی بود چرا که در مجلس هم همینطور است و نمی شود تمام پیشنهادات را در صحن مطرح کنیم.
وی افزود: باید این پیشنهادات در کمیسیون های تخصصی مطرح و در صحن شورا ارائه شود چراکه معتقدیم باید کار کارشناسی روی آن انجام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: کمیسیون ها تلاش می کنند عدد بودجه مربوط به خود را بالا ببرند و در این راستا کمیسیون فرهنگی مدعی است که می شود با افزایش بودجه فرهنگی کارهای بزرگی انجام داد و ما منتظر شنیدن پیشنهادات آنها در صحن هستیم.
تهرام/9343/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.