فاطمه فرزام روز یکشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی همایش ملی سرمایه گذاری شهرستان دماوند در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرار گرفتن در نزدیکی پایتخت و انتخاب آن به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری، ایجاد زیر ساخت های توسعه در حوزه های مختلف امری ضروری است.
وی افزود: فرصت های موجود در شهرستان اعم از گردشگری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تجاری را می بایست غنیمت شمرده و به نتیجه رساند.
این مقام مسئول اظهارداشت: تمهیدات لازم توسط نهادهای مختلف شهرستان به منظور ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان فراهم خواهد شد.
فرزام با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه هماهنگی همایش ملی سرمایه گذاری شهرستان دماوند بیان کرد: تشکیل ستاد مرکزی برگزاری همایش، تهیه بروشور و تیزر تبلیغاتی، ارائه پیشنهادات در خصوص محل برگزاری همایش، انتخاب بیش از 100 سرمایه گذار، ارائه فرصت های سرمایه گذاری توسط شهرداری ها، بخشداری ها و دیگر نهادها در قالب بروشور و پاور پوینت از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه 2 موضوع می بایست در این خصوص در نظر گرفته شود تصریح کرد: فرصت های موجود به منظور سرمایه گذاری افراد در اراضی تحت مالکیت شخصی و پروژه های مشارکتی موضوعات مهمی است که می بایست در این حوزه مد نظر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: نقاطی که دارای مالک خصوصی است و قابلیت سرمایه گذاری دارد را می بایست از طرح تفصیلی شهر خارج و به منظور سرمایه گذاری معرفی کرد.
فرزام تعریف شناسنامه برای پروژه ها را یکی از اقدامات لازم به منظور جذب سرمایه گذار دانست و گفت: در پروژه های مشارکتی اطلاعات هر پروژه می بایست در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.
این مقام مسئول گفت: ایجاد فرصت های سرمایه گذاری توسط حوزه برنامه ریزی و تهیه پیش طرح مقدماتی طرح های سرمایه گذاری از دیگر اقداماتی است که می بایست انجام شود.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.