محمدعلی اسفنانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله در آستانه فرارسیدن ایام نوروز، طرح ویژه تشدید نظارت بر فعالیت اصناف مختلف آغاز می شود که امسال با توجه به حساسیت های موجود در بازار، طرح نظارت تعزیرات حکومتی استان ده روز زودتر از سال گذشته و از هفتم اسفندماه آغاز شده است و تا پایان شانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود : علاوه بر این که تعداد ایام روزهای طرح نظارت تعزیرات نسبت به سال گذشته ده روز افزایش یافته، تعداد اکیپ های نظارتی نیز نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.
اسفنانی اظهار داشت: در اجرای طرح نظارتی تعزیرات حکومتی، معاونان دادستان و دادستان های شهرستان ها نیز با گشت ها و اکیپ های تعزیرات همراه می شوند تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، در همان مکان به مورد تخلف رسیدگی کنند.
وی بازار هدف اجرای این طرح را هتل ها، رستوران ها، مراکز اقامتی و مراکز فروش بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس اعلام کرد و افزد: علاوه نظارت بر این واحدها ، مراکز عرضه گوشت و مرغ تنظیم بازار نیز با دقت رصد شده و مورد بازرسی قرار می گیرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: امروز وضعیت تأمین بازار مطلوب بوده و مشکلی از نظر تأمین کالاها وجود ندارد ولی در حوزه توزیع می باید دقت بیشتری صورت گیرد که این موضوع در مورد کالاهایی همچون میوه شب عید و آجیل و خشکبار با دقت بیشتری همراه می شود.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.