محمد حسین پور غریب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات به صورت انفرادی در هشت رشته برگزار می شود که در بخش بانوان در رشته های دارت، شطرنج و آمادگی جسمانی و در بخش مردان نیز در رشته های فوتبال دستی، تنیس روی میز، شنا، آمادگی جسمانی و شطرنج با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در میان دانشجویان خارجی دانشگاه های کشور و عضو کنسرسیوم برتر ایران ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در این رویداد ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی تهران، صنعتی امیر کبیر، علوم پزشکی ایران، صنعتی شریف، دانشگاه های تهران و بهشتی از 9 تا 13 اسفند ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مدیر تربیت بدنی دانشگه علوم پزشکی تهران ادامه داد: این رویداد در سالن چمران، فتحی، دلخواه و توکلی در حال برگزاری است.
پورغریب هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را افزایش نشاط، سلامت روحی و روانی میان دانشجویان خارجی برشمرد و گفت که این حرکت می تواند زمینه ساز همدلی، شادابی و بین الملل سازی دانشگاهها شود.
وی همچنین به نفرات برتر تعدادی از رشته ها اشاره کرد و افزود: در رشته آمادگی جسمانی دختران، جهی سانگ، نازنین کریم محمد و منصوره فاضلیان از دانشگاه علوم پزشکی تهران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
پورغریب گفت: در رشته دارت دختران نیز مهک منظور، راضیه بشیر و کاشمالا نقوی از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: فاطمه عظیمی از دانشگاه صنعتی شریف، سالسا بیلاه و فاطیما مصطفوی از دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز جایگاه اول تا سوم رشته شطرنج را به خود اختصاص دادند.
مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه گفت: در رشته تنیس روی میز کبیر اوزیگی عبدالهی، سید مباشر حسین از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجتبی مؤمنی از دانشگاه تهران رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.
وی به نفرات برتر شطرنج پسران نیز اشاره کرد و افزود: محمد محمد حسینی، محسن بربری و محمد المعموری از دانشگاه‌های تهران و صنعتی امیرکبیر حائز رتبه‌های برترشده و همچنین در رشته آمادگی جسمانی نیز محمد ثانی شعیبو و جامیوا فولابی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجتبی دانش از دانشگاه تهران مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
پورغریب ادامه داد: داوود شبلی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جواد حیدر احمد از دانشگاه علوم پزشکی تهران و محمد حسن عباس از دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب جایگاه اول تا سوم رشته فوتبال رومیزی شدند.
وی به کسب مقام اول تا سوم ماده 50 کرال پشت، 50 متر آزاد و 50 متر قورباغه توسط مارکو بورتا و یامین النادر از دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و افزود: ولی محمد ودید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تادسه بلکه تافسه از دانشگاه علوم پزشکی تهران در جایگاه‌های دوم و سوم ماده 50 متر کرال پشت قرار گرفتند.
مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه جایگاه‌های دوم و سوم ماده 50 متر آزاد را متعلق به یامین النادر از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مهدی موجیر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانست و خاطرنشان کرد: مارکو بورتا و ابراهیم علیق از دانشگاه علوم پزشکی تهران و صنعتی امیرکبیر موفق به کسب مقام دوم و سوم 50 متر قورباغه شدند.
تهرام/7247//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.