به گزارش ایرنا، 'علیرضا کاظمی' معاون پرورشی و فرهنگی وزرات آموزش و پرورش، 'محمد رضا مصیب زاده' مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، 'محمد رضا صیفی' سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایری وزارت آموزش و پرورش، 'محمد صیدلو' مدیرکل آموزش و پروش شهرستان های استان تهران و جمعی از معلمان و 350 نفر از دانش آموزان عشایر 13 استان در این مراسم حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ابتدا با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب با آرمان های والای ایشان، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزرات آموزش و پرورش در این مراسم به برگزاری دوره آموزشی و جشن تکلیف دانش آموزان اشاره کرد و گفت: استفاده از معلمان ماهر موجب علاقمندی دانش آموزان به مباحث دینی و احکام می شود و در بینش و آینده دانش آموزان بسیار تاثیر گذار باشد.
علیرضا کاظمی اظهار داشت: توجه به عدالت بخشی و محرومیت زدایی از شاخصه های مهم انقلاب است که از مصادیق برجسته آن توجه ویژه به دانش آموزان عشایر سراسر کشور است.
وی با اشاره به اینکه امسال طی هفته تربیت اسلامی جشن تکلیف دانش آموزان عشایری در استان های تهران و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، عنوان کرد: دانش آموزان عشایری به دلیل نوع زندگی از هوش، استعداد و قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند که باید زمینه کشف و شکوفا شدن آن توسط آموزش و پرورش فراهم شود.
کاظمی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در راستای آرمان های والای انقلاب و منویات رهبری در خصوص توجه به جمعیت عشایر کشور امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی را برای این قشر جامعه فراهم کرده است.
هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده و برنامه های آن به مدت یک هفته ادامه دارد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.