به گزارش روز چهار شنبه خبرنگار ایرنا، امیراله حقیقی در نشست ساماندهی امور جوانان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما هستند، بخشی از امکانات شهرستان را به آنها اختصاص بدهیم و شرایط استفاده از آن را برای جوانان مهیا کنیم.
وی افزود: اعتیاد ازهم گسیختگی خانواده‌ها را به دنبال دارد و جوانان و خانواده ها را تهدید می کند، مسئولین در کنار ارائه خدمات با مشارکت جوانان آسیب های اجتماعی شهرستان را به حداقل برسانند.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به عملکرد مجمع مشورتی جوانان طی یک ماه گذشته خاطر نشان کرد: از مجمع انتظار داریم با برگزاری جلسات ثمر بخش در حوزه جوانان شهرستان، عملکرد بهتری داشته باشد و برای رفع و حل مشکل اشتغال، اوقات فراغت و کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان این شهرستان برنامه ریزی کنند.
حقیقی گفت: مسئولین ادارات شهرستان از ظرفیت جوانان و بانوان را استفاده کنند.
وی افزود: خانه جوان شهرستان پردیس به زودی کلنگ زنی می شود و در آینده نزدیک جوانان مکانی برای برگزاری نشست ها و تبادل افکار خود خواهند داشت.
فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: شب چهارشنبه آخر هر سال، جوانان برای تخلیه انرژی و هیجان خود به خیابان‌ها می آیند و برخی از آنها به دلیل استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد آسیب می بینند، شورای مشورتی جوانان شهرستان، راهکاری مناسب برای برگزاری چهارشنبه سوری در امنیت و سلامت ارائه کند.
حقیقی گفت: تعیین محوطه های باز برای تخلیه انرژی هدایت شده جوانان و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی راهکارهایی برای رفاه حال شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.