به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در سالن همایش های هلال احمر پیشوا برگزار شد، از قهرمانان ورزشی رشته های انفرادی و گروهی و حامیان ورزش شهرستان تجلیل به عمل آمد.
سرپرست فرمانداری پیشوا در این مراسم گفت : جوانان و نوجوانان ورزشکار سرمایه بزرگ جامعه به حساب می آیند که با کمک ها و هدایت های پیشکسوتان ورزشی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی فعالیت و افتخار آفرینی می کنند.
حسین عباسی افزود: ورزش یکی از ضرورت های زندگی امروزه محسوب می شود و فقط به عنوان یک تفریح به حساب نمی آید بلکه باید درکنار برنامه های روزمره، زمانی را به آن اختصاص داد.
وی تصریح کرد:پرداختن به ورزش علاوه بر ارتقاء سلامت جسمی، باعث پرورش روح و روان می شود، از این رو ورزشکاران در کنار قهرمانی باید روحیه جوانمردی و پهلوانی را در وجود خود تقویت کنند.
وی با اشاره به برخی از کمبودها در زیرساخت های ورزشی شهرستان پیشوا گفت: روند احداث پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری که در سال های گذشته با تأخیرهایی مواجه شده با جدیت در حال پیگیری است تا با تکمیل آن، فضا برای بهره مندی همه مردم از اماکن ورزشی فراهم شود.
سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: به منظور تأمین نیازهای ورزشی شهرستان عوامل مختلفی در حوزه برنامه ریزی، اختصاص زمین و امکانات و اعتبارات دخیل هستند که در این زمینه آمادگی خوبی در مدیران شهری و روستایی شهرستان وجود دارد.
فرماندار شهرستان پیشوا به وجود برخی تفاوت ها بین شهر و روستا اشاره کرد و گفت: با توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و اختصاص اعتبارات مناسب ، 6 خانه ورزشی در مناطق روستایی شهرستان پیشوا در سال جاری افتتاح و مورده بهره برداری قرار گرفته است.
در این مراسم بیش از 200 نام آور حوزه ورزش در رشته های مختلف و سطوح استانی، ملی و بین المللی و همچنین 20 نفر از حامیان ورزش یار مورد تجلیل قرار گرفتند.
در حاشیه برگزاری این مراسم دو پروژه ورزشی روستایی در روستاهای چالتاسیون و سرگل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
خانه ورزش روستای چالتاسیان در فضایی به مساحت 120 مترمربع توسط دهیاری احداث و تجهیزات ورزشی آن اعم از میز تنیس، میز فوتبال دستی، دارت با پایه،30 تشک تاتامی و میز شطرنج با اعتبار حدود 100 میلیون ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون روستایی عشایری تأمین شده است.
همچنین خانه ورزش روستای سرگل در فضایی به مساحت 50 مترمربع توسط دهیاری احداث شده و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون روستایی عشایری این خانه ورزش را با اعتبار حدود 100 میلیون ریال به لوازم ورزشی اعم از میز تنیس، میز فوتبال دستی، دارت با پایه، 30 تشک تاتامی و میز شطرنج تجهیز کرده اند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.