به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان مراد مرادزاده بیان داشت: صبح امروز با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ در حال سرقت تابلوهای راهور منصوب در محل هستند بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند که پس از حضور ماموران در محل این فرد به گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت که به مدت 2 شب است، یک زن و مرد با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت پیکان اقدام به سرقت تابلوهای راهور نصب شده در محل می کنند.
رئیس کلانتری قلعه نو عنوان کرد: با توجه به اینکه سارقان به تازگی از محل متواری شده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند پس از مدتی گشت زنی، خودرو آنان را در نزدیکی همان محل متوقف و در یک عملیات ضربتی هر 2 سارق را دستگیر کنند.
مراد زاده تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی می شدند، خودروشان مورد بازرسی قرار گرفت و در بازرسی انجام شده 6 تابلو راهور کشف و سارقان به کلانتری منتقل شدند.
وی افزود: متهمان در بازجویی انجام شده به سرقت 2 تا 3 تابلو در هر شب به مدت یک ماه جمعا بین 40 تا 60 تابلو اعتراف کردند و علت آن را اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار داشتند.
کلانتر محله قلعه نو خاطر نشان کرد: شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار داد و هر 2 متهم به دادسرا اعزام شدند.
محله قلعه نو از توابع شهرری است.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.