به گزارش خبرنگار ایرنا وی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته شهر تهران اظهارداشت: گاهی کنترل کیفیت مدارس غیردولتی نیز مورد سوءاستفاده قرار می گیرد.
وی گفت: گاهی با تخلفی که در یک یا دو مدرسه رخ می دهد، زحمات بسیار طاقت فرسای همکاران ما در مدارس غیردولتی که دوش به دوش دولت در حوزه تعلیم و تربیت خدمت می کنند، نادیده گرفته می شود که این موضوع باید مراقبت شود.
وزیر آموزش و پرورش درباره نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی تهران نیز گفت: این نمایشگاه تجربه بسیار زیبایی است که می تواند برای نظام آموزش و پرورش بسیار مفید باشد.
بطحایی افزود: این نمایشگاه می تواند کارگاه آموزشی علوم و فنون مدرسه داری برای جامعه آموزش و پرورش باشد و تبادل تجربیات مدارس در این نمایشگاه بسیار موثر است.
به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و صنایع آموزشی وابسته شهر تهران از پنجم تا هشتم اسفند در مصلای امام خمینی (ره) برپا بود.
معرفی دستاوردها و موفقیت های بخش غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی در مجموعه مدارس غیردولتی، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم بخش غیردولتی و ارائه ایده های نوین آموزشی و تربیتی در دست­یابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده بود.

تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.