به گزارش ایرنا، محمدجواد محمدی نوری شامگاه سه شنبه در هفتمین کنگره مجمع مشارکت اسلامی جوانان در کانون سمیه شهرری اظهار داشت: نسل امروز منتظر تحویل کلید اداره کشور است و باید به این قشر اجازه فعالیت در عرصه های مدیریتی داده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و تاکید بر جوان گرایی و استفاده از جوانان در اداره کشور، باید همه در تحقق این امر اهتمام جدی داشته باشند.
نوری افزود: همانطور که در ابتدای انقلاب مسئولیت های مهم و بزرگ بر عهده جوانان قرار گرفته بود امروز نیز باید به جوانان میدان داده شود.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در طی چهل سالگی خود بحران‌های بسیاری از جمله جنگ را پشت سر گذاشت و توانست از این مرحله دشوار عبور کند.
دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با بیان اینکه احزاب در اداره کشور نقش تاثیرگذاری دارند، گفت: احزاب یک راه ارتباطی بین مردم و مسئولان برای رساندن خاسته‌های آنها محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه دعواهای سیاسی و جناحی زیبنده کشور نیست، گفت: مذاکرات، اقدام و برنامه‌ها و جریان‌های سیاسی باید در یک هدف خلاصه شوند.
نوری با اشاره به اینکه باید دغدغه مسئولان در رفع مشکلات مردم جدی ‌تر از گذشته باشد، افزود: همدلی، وحدت و انسجام مردم و مسئولان سدی محکم در برابر توطئه و نقشه های دشمنان انقلاب است.
فرماندار ویژه شهرستان ری نیز به نقش و تاثیر حضور احزاب در کشور اشاره کرد و گفت: حضور احزاب در کنار مردم و مسئولان نقش موثری برای رفع موانع و مشکلات جامعه دارد.
هدایت الله جمالی پور یادآور شد: تحقق جمهوری نظام اسلامی و مشارکت مردم در امور سیاسی نیازمند حضور موثر احزاب است.
وی عنوان کرد: اختلافات سلیقه ای بین احزاب باید کنار گذاشته شود تا با برنامه ریزی و ارائه خدمات مشکلات مردم بهتر حل شود.
هفتمین کنگره مجمع مشارکت اسلامی جوانان شامگاه سه شنبه با حضور فعالان سیاسی و احزاب در کانون سمیه شهرری برگزار شد.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.