به گزارش ایرنا، حسن میرزایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح نظارت ویژه بر واحدهای صنفی آشپزخانه و تهیه غذای شهرستان ورامین با حضور اعضای کمیسیون نظارت به صورت گشت مشترک با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
وی افزود: در این طرح که با حضور کارشناسان اداره صمت، نمایندگان اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن و شبکه دامپزشکی برگزار شد، فعالیت سه واحد آشپزخانه و تهیه غذا در مناطق مختلف ورامین از نظر کیفیت مواد اولیه مصرفی و غذاهای عرضه شده و نیز فعالیت قانونی مورد بررسی قرار گرفت.
میرزایی اظهار داشت: در اجرای این طرح، دو واحد آشپزخانه به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده و 200 کیلوگرم انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی غیربهداشتی با تایید کارشناس شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل معدوم شد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای آشپزخانه از جمله عدم رعایت مسائل بهداشتی و گرانفروشی، مراتب را با استفاده از شماره تلفن 124 ستاد خبری، به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.