به گزارش خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در پنجمین شورای اداری استان تهران افزود: نیروهای نظارتی هر جا که عمل خلاف قانونی مشاهده کردند قاطعانه برخورد کنند اما در هر زمان که مدیری می خواهد کاری پیش ببرد از وی حمایت کنند.
وی یادآورشد: با این کار می توانیم شرایط سختی که اکنون مردم با وجود تورم، گرانی و کمبود برخی مایحتاج ضروری مواجه هستند را بهبود ببخشیم.
محسنی بندپی اظهارداشت: لازمه استمرار انقلاب و تحقق گام دوم انقلاب جلب رضایتمندی مردم به عنوان بزرگترین سرمایه کشور است.
استاندار تهران با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب گفت: معظم له در این بیانیه ابتدا بر لزوم بهره گیری از توانمندی جوانان و سپس بر جلب و حفظ رضایت مندی مردم تاکید کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: هر کاری که برای جلب رضایت مردم لازم است را باید انجام داد و اگر نمی شود باید به آنان گفت و سخن اینکه نمی توانیم آن کار را انجام دهیم را نپیچانیم.
محسنی بندپی با اشاره به برخی موفقیت های کسب شده در 40 سالگی انقلاب ادامه داد: برقراری امنیت در داخل، خودکفایی در تولید گندم و فرآورده های آن برای چندین سال، ثبت صادرات 40 میلیارد دلاری و واردات 38 میلیارد دلاری طی سال جاری، دفاع از حریم اهل بیت در کشورهای همسایه، مبارزه با داعش، شکست نشست ورشو و دستاورهای افتخار آفرین دفاعی از جمله این موفقیت ها به شمار می رود.
استاندار تهران با تاکید بر لزوم حمایت از تولید در کشور گفت: باید از تمام توان برای حمایت از تولید، اشتغال و کالای ایرانی بهره گرفت همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز طی سال های گذشته بر لزوم آن تاکید کرده اند.
وی اضافه کرد: امسال 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به بحث اشتغال روستایی اختصاص یافته و در کنار آن هم مشاغل بومی و توانمند روستایی شناسایی شده اند.
محسنی بندپی تاکید کرد: در قالب تسهیلات ماده 18 قانون برنامه بودجه 97، در بخش های سرمایه در گردش و تکمیل طرح های نیمه تمام، نوسازی و بازسازی صنایع و طرح رونق تولید در مجموع 2هزار و 155 میلیارد تومان به استان تهران اختصاص یافته است و این رقم برای کل کشور به 26 هزار میلیارد تومان می رسد.
استاندار تهران با اشاره به ارتقای جایگاه این استان در پرداخت تسهیلات روستایی از 23 به 13 کشوری از عملکرد صندوق کارآفرینی امید و پست بانک در اعطای تسهیلات در همین زمینه انتقاد کرد و تذکر داد که به وزرای اقتصاد و تعاون به تازگی اعلام کرده ایم و خواستار کمک به این دو بانک شده ایم.
تهرام/3001/ 7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.