به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا مهماندار در جمع خبرنگاران گفت: در طرح طاهر سه هزار خودروی متخلفی که در تهران پلاک های خود را پوشش می دادند یا مخدوش می‌کردند توسط پلیس راهور شناسایی و یک هزار دستگاه خودرو توقیف شد .
وی ادامه داد: تمامی کسانی که اقدام به پوشش یا مخدوش کردن پلاک خودروها خود می کنند پلیس توسط دوربین ها می تواند آنها را شناسایی کند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس دیگر با نیروی انسانی خیابان ها را چک نمی کند بلکه با حرکت به سمت دنیای دیجیتال توسط دوربین ها می توانیم به تخلفات این افراد رسیدگی کنیم.
وی ادامه داد: برای کسانی که اولین بار تخلف کرده اند جریمه نقدی در نظر گرفته می شود اما تکرار آن می تواند از 6 ماه تا یک سال حبس در پی داشته باشد.
مهماندار گفت: بیشتر کسانی که پوشش پلاک خودروها را انجام دادند در مناطق زوج و فرد و طرح ترافیک بوده اند.

* پلاک های مخدوش دو بار جریمه می شوند
رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه افراد متخلفی که پلاک های خودروی خود را مخدوش کرده اند 2 بار جریمه می شوند اظهار داشت: کسانی که پلاک های خودروی خود را مخدوش می‌کنند باعث می‌شوند خودرو های افراد دیگر جریمه شوند و در صورت دستگیری این افراد هم باید جریمه خودروی خود را پرداخت کنند و هم تمام خلافی های فردی که باعث توقیف خودروی وی شده اند را نیز پرداخت کنند.
تهرام/3225/1109 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.