به گزارش خبرنگار ایرنا، دومین دوره اعطای نشان فروشگاهی در زمینه تکریم مشتری، رعایت استانداردهای فروشگاهی، عدم فروش اجناس خارجی، رعایت انصاف در تسویه حساب با صنعتگران، شهرت و سلیقه فروشگاه داری روز سه شنبه با حضور فرزاد اوجانی معاونت دفتر صادرات صنایع دستی کشور، محمد انشایی و محسن شیخ الاسلامی معاونان صنایع دستی و میراث فرهنگی استان تهران در موزه فرش برگزار شد.
معاونت دفتر صادارات صنایع دستی کشور در این مراسم اظهارداشت: مقدمات طرح اعطای نشان برتر فروشگاهی سه سال پیش توسط معاونت صنایع دستی و همکاری استان های کشور آغاز شد.
فرزاد اوجانی ادامه داد: تاکنون در دومین سال نشان برتر فروشگاهی یکصد مرکز فروش صنایع دستی درسراسر کشور حائز این نشان شده اند.
وی با بیان اینکه اعطای گواهی برتر نشان فروشگاهی می تواند به فروش بهتر و اعتماد مردم به این مراکز را افزایش دهد گفت: در صدد هستیم با این رویکرد به صادرات و فروش کالاهای نفیس ایرانی در مراکز فروشگاهی کمک کنیم.
اوجانی با اشاره به سومین دوره نمایشگاه صنایع دستی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی و صادرات بیشتر کالاهای نفیس هنرمندان ایرانی از 15 تا 18 اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر می شود.
وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی صنایع دستی مشارکت و فروش بهتر را برای هنرمندان به ارمغان آورد.
اوجانی همچنین از امضای تفاهم نامه همکاری معاونت صنایع دستی کشور و شهرداری منطقه 12 تهران برای احیای بازارچه عودلاجان خبرداد و گفت: در حال حاضر در صدد هستیم با این تفاهم نامه از هنرمندان این مرکز حمایت ویژه ای داشته باشیم.
همچنین محمد انشایی در این مراسم اظهارداشت: دومین نشان اعطای فروشگاهی میان 30 مرکز بررسی شد که در پایان 18 فروشگاه برتر معرفی شدند.
وی گفت: اهدای این نشان می تواند ترویج و حمایت از تولید ملی را به همراه داشته باشد.
انشایی تصریح کرد: در صدد هستیم با احیای خیابان ویلا به فروش نوروزی و حمایت از هنرمندان بیشتر توجه کنیم.
به گفته معاون صنایع دستی استان تهران در حال حاضر بیش از 150 فروشگاه صنایع دستی در پایتخت دایر هستند.
در این پایان، دومین نشان فروشگاهی به 18 فروشگاه برتر اهدا شده و خردسال ترین هنرمند پایتخت تجلیل شد.
تهرام/7247/ 7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.