به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان دماوند به علت برودت هوا، بارش برف و یخبندان و همچنین شرایط نامناسب معابر در نوبت عصر روز دوشنبه(6 اسفند) تعطیل است.
با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، شهرستان دماوند تا عصر امروز شاهد بارش برف و افزایش ابر خواهد بود و نیمه دوم روز آسمان صاف می شود.
پیشینه دمای هوای دماوند در روز دوشنبه 7 و کمینه منفی 3 درجه است.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران در ارتفاعات به خصوص ارتفاعات شرقی گاهی با بارش برف و باران و مه همراه خواهد بود همچنین امروز در استان بارش پراکنده انتظار می رود.
سرهنگ سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران نیز با اشاره به مسدود بودن محور هراز امروز و فردا از شمال به جنوب و جنوب به شمال، گفت: با توجه به اینکه تنها مسیر جایگزین برای مسافران محور فیروزکوه و جاده کندوان است و هم اکنون نیز شاهد بارش برف و لغزندگی معابر هستیم، توصیه می شود مسافران از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
وی با بیان اینکه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است، افزود: از مسافران می خواهیم تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم و ... به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم های گرمایشی، فنی و پر کردن باک خودرو وارد جاده ها شوند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس حاصل کنند.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.