حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازداشت و محکومیت مسئولان اوقاف و امور خیریه لواسانات، رودبار قصران و تهران تاکید کرد: دست آنهایی که به بیت المال و نذورات مومنان دست درازی کرده اند باید قطع شود.
وی با تاکید برمقابله فساد مالی و اداری افزود: انقلاب اسلامی با هدف مبارزه با فساد در همه جوانب بویژه فساد مالی شکل گرفت.
امام جمعه رودبار قصران اظهارداشت: فسادهای اداری و مالی مسئولان منجر به جریحه دار شدن ارزش ها، ترویج ناامیدی و بدبینی به انقلاب می شود و انتظار به حق مقام معظم رهبری و مردم این است که شاهد رواج فساد در ادارات نباشند.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی ضمن اعلام اینکه نمی توانیم بگوییم فساد مالی، کوه خواری و زمین خواری و ... در لواسانات و رودبار قصران وجود ندارد بیان داشت: از بازرسی کشور، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران دعوت می کنیم تا عملکرد مسئولان و شرایط ادارات را زیر ذربین قرار دهند؛ این جدیت در بررسی و پیگیری فسادهای احتمالی موجب دلگرمی مردم و صیانت از اراضی ملی و بیت المال می شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: مبارزه جدی با هرگونه فساد در شمیران و بخش های لواسانات و رودبار قصران آغاز و خبرهای خوشی در راه است.
به گزارش ایرنا ،امام جمعه لواسان اواخر هفته گذشته گفت: دو مسئول اوقاف در شمیرانات و نیز یک نفر در استان تهران به علت سوءاستفاده از موقعیت شغلی بازداشت شدند.
حجت الاسلام سید سعید لواسانی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حال بررسی پرونده این افراد هستند.
وی افزود: اطلاعات تکمیلی پس از بررسی از سوی مراکز ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین امام جمعه لواسانات، شامگاه دوشنبه هفته گذشته نیز با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود از آغاز برخورد با فساد در شمیرانات خبر داده بود.
وی نوشته بود:برخورد با فساد در لواسانات و شمیرانات به مرحله عمل وارد شد و لباس و جایگاه هم نمی شناسد؛ درود بر سربازان گمنام امام زمان که پای انقلاب ایستاده اند؛ خبرهای خوبی در راه است.
شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 47 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.