به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری و امور اجتماعی شهرداری در محل دائمی نمایشگاه های قرچک برپا شده ، دستاوردها، تولیدات و محصولات هنری، صنایع دستی و تولیدات پوشاک زنان قرچک در قالب 20 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفت.
سرپرست فرمانداری قرچک در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشکاه ها در قالب تعاونی ها، سازمان های مردم نهاد و تشکل های زنان سرپرست خانوار به منظور نمایش توانمندی های بانوان شهرستان قرچک برپا شده است.
بهمن خطیبی افزود: تشکیل 4 دوره نمایشگاه تخصصی حوزه بانوان در دولت تدبیر و امید در حوزه شهرستان قرچک نشان از توجه ویژه دولت به ظرفیت بانوان دارد که اثر بخشی آن را می توان در فعالیت بانوان در حوزه اقتصادی مشاهده کرد.
وی اظهار داشت: دولت با وجود تمامی فراز و نشیب ها و مشکلات پیش رو، توجه ویژه ای به حوزه بانوان داشته و انتصاب بسیاری از بانوان در رده های بالای مدیریتی نشان از این مهم دارد.
وی تصریح کرد: به منظور توانمند سازی بانوان، تمامی دستگاه های اجرایی و حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظفند وارد میدان شوند و برنامه های اجرایی استانداری تهران و وزارت کشور را در این حوزه عملیاتی کنند.
نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان قرچک تا 15 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های قرچک واقع در بلوار اصلی مقابل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برپاست.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.