فرشاد اسکندری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آزادراه تهران ـ قم از پرترددترین مسیرهای ایام نوروز به شمار می رود، اظهار داشت: اولویت اصلی راهداری ری، ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ایام نوروز است.
وی به اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده های شهرستان ری اشاره کرد و افزود: عملیات راهداری شامل تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جهت نما، خط کشی، نصب ضربه گیر پلاستیکی و شیار لرزاننده در راستای سهولت رفت و آمد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی اجرا می شود.
اسکندری ادامه داد: تعمیر و نگهداری چراغ‌ها و تابلوهای برق و نصب چراغ های میله‌ ای پرچمی از جمله اقدامات دیگر اداره راهداری شهرستان ری به شمار می رود.
وی یادآور شد: لکه گیری آسفالت جاده‌ای، اجرا و احیای خطوط امحا شده ترافیکی، تعمیر و تعویض گاردریل، پاکسازی و نصب علائم ترافیکی همچون انواع تابلو، کله قندی، رفلکتور و نیوجرسی از جمله اقدامات تمهیدی این اداره در راستای طرح سفرهای نوروزی است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری تصریح کرد: اکیپ راهداری به صورت شبانه روزی در جاده‌های تهران به قم و بالعکس طی ایام نوروز به مسافران و زائران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.
وی ابراز کرد: نظارت بر شرکت‌ها و موسسات حمل‌ و نقل، بررسی و ارائه تاییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر از اقدامات دیگر راهداری برای سفرهای نوروزی است.
شهرستان ری دارای 3 هزار کیلومتر راه همسنگ، 190 کیلومتر راه فرعی، 175 کیلومتر راه روستایی و 65 کیلومتر آزاد راه است.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.