به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری با اشاره به اینکه پاکستان همسایه خوبی برای ایران نیست، اظهار داشت: کشورهای عربی مثل عربستان و امارات با پول های نفتی در اختیار مزدوران قرار می دهند تا اعمال جنایتکارانه انجام دهند.
وی تصریح کرد: امنیت کشور ایران در کنار کشورهای آشوب زده منطقه از جمله عراق، افغانستان و سوریه به برکت خون شهدا ایجاد شده است.
امام جمعه شهرری عنوان کرد: ملت ایران مقتدرانه پله های ترقی را طی کرده و هیچ مشکل و مانعی در پیشرفت اهدافشان اثرگذار نخواهد بود.
وی افزود: در طول چهل ساله انقلاب اسلامی حملات و فشارهای بسیاری همانند حادثه زاهدان بر ملت ایران پدید آمد که هر بار ملت ایران مقاوم تر شدند.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: حضرت آقا در سخنان خود از بی اعتمادی به اروپا و آمریکا می گویند چرا که آنها سر و ته یک کرباس هستند.
وی گفت: آمریکا و اروپا برای مقابله با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحد و هم قسم شده اند.
امام جمعه شهرری اضافه کرد: نباید تحت تاثیر لبخندهای آمریکا و اروپا قرار گرفت و به آنها اعتماد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اشاره کرد و گفت: زنان ایرانی باید سبک زندگی فاطمی را الگوی خود قرار دهند تا موفق باشند.
امام جمعه شهرری افزود: عمده ترین مشکلات غربی ها مربوط به از هم پاشیدگی و عدم رابط عاطفی خانواده ها با یکدیگر است.
وی گفت: غربی ها می خواهند نسخه بی بند و باری و از هم پاشیدگی بنیان خانواده خود را در بین زنان ایرانی نیز ترویج دهند.
حجت الاسلام شاه چراغی عنوان کرد: زنان مسلمان ایرانی باید برای سلامت و امنیت خانواده های خود از سبک زندگی حضرت زهرا بهره بگیرند.
1970//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.