به گزارش ایرنا، ششمین دوره این مسابقات از ظهر امروز (پنجشنبه) به مدت یک روز در رده های سنی کمتر از 12 سال در بخش خردسالان، نونهالان و جوانان دختر و پسر انجام شد.
دبیر هیات اسکی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعدادهای برتر و توجه به رده های سنی پایه بود.
محمدرضا ساوه درودی با بیان اینکه این برنامه ها می تواند گامی موثر برای آینده ورزش اسکی استان تهران باشد خاطر نشان کرد: توسعه ورزش اسکی باید از رده های پایه شروع شود تا بتوانیم در سالیان متمادی ورزشکاران زیادی را از تهران در سطح ملی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: در این مسابقات 60 نفر از آینده سازان این ورزش با یکدیگر به رقابت پرداختند.
به گفته وی تا پایان اردیبهشت ماه چهار پیست دربندسر، توچال، آبعلی و شمشک میزبان علاقه مندان خواهد بود.
دبیر هیات اسکی استان تهران ادامه داد: همچنین در حاشیه این مراسم نیز چهارمین جشنواره اسکی همگانی در جهات آشنایی علاقه مندان با این ورزش آنجام شد که استقبال خوبی از آن شد.
همچنین رئیس هیات اسکی شمال غرب تهران اظهار داشت: در این رویداد ورزشی نفرات برتر برای آموزش و مهارت بیشتر اسکی به مدارس استان معرفی خواهند شد.
پیام نظر تصریح کرد: دراین مسابقات در بخش دختر و پسر خردسال ساحل سالاری و آرتین احمد پور، در بخش پسر و دختر نونهال سورنا اسدی و سانیا محب علی و همچنین در بخش جوانان دختر و پسر نیز آتنا اخشنگ فر و محمد امنی حاتمی جایگاه برتر را کسب کردند.
تهرام/7247//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.