به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس مرادی به تشریح این خبر پرداخت و بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده شمیرانات خصوصا زعفرانیه، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری 101 تجریش تشکیل و تیمی از ماموران این یگان به بررسی موضوع پرداختند.
وی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده سرنخ هایی از حضور یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو به دست آمد که پس از زاغ زنی خودرو‌های پارک شده در خیابان‌های خلوت در یک فرصت با باز کردن در خودرو و یا تخریب آن‌ اقدام به سرقت لوازم داخل آن می کند.
مرادی، تصریح کرد: با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و بررسی های میدانی، مخفیگاه این سارق در محدوده زعفرانیه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
وی افزود: متهم در تحقیقات انجام شده به 300 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های شمال تهران خصوصا زعفرانیه و شمیرانات اعتراف کرد و با تکمیل پرونده بنابر دستور مرجع قضائی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: با توجه به ایام پایانی سال شهروندان از قرار دادن تلفن همراه، مدارک،کیف پول در داشبور و معرض دید سایرین خودداری کنند.
تهرام/8138//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.