حمید رضا داداشی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: : این اعتبارات برای اجرای هفت طرح احداث گلخانه، دامداری و سردخانه در حوزه کشاورزی و 6 طرح در حوزه تولید پوشاک پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده زمینه اشتغال 859 نفر را به صورت مستقیم و یکهزار و 421 نفر را به صورت غیر مستقیم ایجاد می کند.
دادشی یادآور شد: علاوه براین 49 طرح اشتغال روستایی نیز برای دریافت 651 میلیارد و 860 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شده که در صورت موافقت برای یک هزار و 397 نفر اشتغالزایی خواهد شد.
وی افزود: کاغذ بازی های اداری، قوانین و ضمانت های بانکی سد بزرگی در مقابل کارآفرینان و سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال و توسعه واحدهای تولید است، عملکرد بد برخی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در گذشته باعث برخی سخت گیری ها شده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام نظر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نرخ بیکاری در استان 10.7 دهم درصد است که این رقم در شهرستان ری 6 درصد است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر دارای پنج شهر قیامدشت، شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.