به گزارش ایرنا، الله بخش حبیبی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : تهیه و توزیع میوه شب عید ویژه تنظیم بازار به ادارات تعاون روستایی محول شده است و تلاش می شود تا با نظارت و پییگیری مستمر، این سهمیه محقق و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
وی افزود : تا کنون اختصاص 380 تن میوه شامل 250 تن پرتقال و 130 تن سیب به قرچک محقق شده و تلاش می شود که در صورت نیاز این سهمیه افزایش پیدا کند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده 10 جایگاه شهری و روستایی در مناطق مختلف قرچک استقرار پیدا کرده و میوه مورد نیاز مردم را توزیع می کند.
حبیبی تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط ویژه بازار مصرف، کالاهای مورد نیاز آنان تأمین و توزیع می شود.
وی همچنین از اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شهرداری خواست تا با هماهنگی فرمانداری شهرستان نسبت به برگزاری نمایشگاه بهاره اقدام کنند.
معاون فرماندار قرچک گفت : با وجود تهیه و توزیع کالاهای تنظیم بازار نظیر گوشت، مرغ ، تخم مرغ و برنج ، این شهرستان به سهمیه بیشتری از این کالاها نیاز دارد و از مسئولان جهاد کشاورزی درخواست می شود تا نسبت به پیگیری اختصاص سهیمه مورد نیاز اقدام کند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.