به گزارش ایرنا، حسن میرزایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو دستورالعمل های اجرایی سازمان صمت استان تهران و به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای عمومی مورد نیاز مردم نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستان ورامین برگزار می شود.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز از 15 اسفندماه توسط مجموعه اتاق اصناف واقع در سالن سرپوشیده ورزشگاه تختی برگزار می شود.
میرزایی گفت: دراین نمایشگاه از واحدهای تولیدی منطقه به منظور حمایت از تولید شهرستان و همچنین حذف واسطه ها ، کالاهای خود را از تولید به مصرف با تخفیف 15 تا 20 درصدی در اختیار مردم قرار گیرد .
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه کلیه اقلام مورد نیاز مردم از جمله؛ پوشاک ، کیف و کفش ، برنج ، روغن ، مواد پروتئینی ، آجیل و خشکبار و … عرضه شود و در صورت اعلام از سوی وزارت متبوع کالاهای تنظیم بازار نیز عرضه خواهد شد.
رئیس اداره صمت ورامین گفت: کیفیت کالاهای ارائه شده از سوی کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار می گیرد تا اجناس ارائه شده در بهترین شرایط فیزیکی نمایشگاهی و در کیفیتی مناسب عرضه شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.