به گزارش روز سه شنبه میراث فرهنگی استان تهران، دلاور بزرگ نیا گفت: هدف انجام این تفاهم نامه همکاری حمایت از تولید و عرضه دست ساخته های دانش آموزان است.
وی تصریح کرد: این تفاهم نامه به صورت سه جانبه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به عنوان ناظر بر حسن اجرای تعهدات طرفین و هماهنگ کننده سازمان ها و اداره کل آموزش و پرورش پایتخت و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران انجام شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: ترویج فرهنگ حمایت از صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی در مدارس از اهداف سازمانی بود که با اجرای این تفاهم نامه جامع عمل پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: برای تحقق توسعه پایدار در حوزه های گردشگری و صنایع دستی نیازمند فرهنگ سازی از مدارس هستیم، به همین منظور معرفی رشته های دانشگاهی در سه حوزه فعالیت اداره کل برای دانش آموزان شهر تهران نیز مورد تفاهم قرار گرفت.
بزرگ نیا افزود: فراهم کردن فرصت عرضه و فروش آثار هنری دانش آموزان در نمایشگاه های صنایع دستی از دیگر بندهای مورد توافق در این تفاهم نامه بوده که امیدواریم با انجام این کار دانش آموزان مصمم تر از گذشته در تولید صنایع دستی قدم بردارند.
متن این تفاهم نامه در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به امضا رسید.
گفتنی است که در حال حاضر بیش از چهار هزار مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهر تهران دایر است.
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.