عزیزالله افضلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری امسال با همکاری فرمانداری، اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، طرح نظارت بر عمکرد اصناف را زودتر از سال های گذشته آغاز کرده است.
وی عنوان کرد: بازرسان از ساعت هشت صبح تا هشت شب به صورت ویژه در سطح این شهرستان گشت زنی خواهند کرد و با هرگونه تخلف اصناف در خصوص کم فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالاها و گران فروشی به شدت برخورد خواهند کرد.
افضلی ادامه داد: کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعال است و با هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی، سطح عرضه و غیره برخورد می شود.
وی تاکید کرد: مردم می ‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحد های صنفی، با شماره تلفن 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی بازرسان و کارشناسان این سازمان قرار گیرد.
افضلی در ادامه به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان ری اشاره کرد و ابراز داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت ری با استقرار غرفه ثابت عوامل بازرسی و رسیدگی به شکایات در ورودی نمایشگاه های بهاره، نظارت دقیقی بر واحدهای صنفی نمایشگاه و احقاق حقوق مصرف کنندگان خواهد داشت.
وی یادآور شد: کالاهای اساسی عرضه شده در نمایشگاه های بهاره باید با سود 10 تا 20 درصد در نمایشگاه عرصه مستقیم کالا به مشتری ها ارائه شود، بازدید کنندگان هر گونه تخلف را باید به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی در پهنه جنوب تهران مطرح است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.