مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران تاکید کرد: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته در دو مورد مدیران متخلف یا ضعیف در حوزه عملکرد در سطح استان برکنار شدند و در برخی شوراها و دهیاری ها نیز مواردی منجر به تغییر و جابجایی متخلفان شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌‌الاسلام عباس اسلامی ضمن اشاره به پایش مداوم عملکرد دستگاه‌ها و ارگان‌های استان توسط کل بازرسی گفت: ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان تهران به صورت سالانه صورت می‌گیرد و اکنون نیز با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال جاری در حال انجام این پایش و ارزیابی هستیم.

وی افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی تعریف سازوکار جهت پایش شاخص‌ها در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در استان تهران در حوزه‌های عمومی و تخصصی برگزار شده است و نمایندگان مجموعه‌های ادارات کل و فرمانداری‌ها در در این رابطه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از این کارگاه آموزشی نمایندگان این دستگاه‌ها موظف هستند تا موارد دستور کار را مورد بررسی و پایش قرار دهند و در سامانه پیش‌بینی شده ثبت کنند پس از این نیز موارد ارسالی در اداره کل بازرسی استانداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت گزارش مکتوب و مستند آن به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

اسلامی اضافه کرد: اکنون همه دستگاه‌ها به شکل شایسته‌ای در حال فعالیت و انجام رئوس وظایف خود هستند و در حال حاضر می‌توان بهترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان را قبل از پایش نهایی ارزیابی کرد.

وی ضمن اشاره به بازرسی از دستگاه‌ها در روند کنونی نیز اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف در روند بازرسی قرار دارند و نهادهایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی اداره گمرک و اداره بهزیستی نیز در این روند هستند همچنین در میان شهرداری‌های استان نیز شهرداری رودهن و اسلامشهر مورد رصد اداره بازرسی استان تهران قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.