به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ احمد نجفی افزود: در پی افزایش سرقت از منازل در محدوده میدان امام حسین(ع) موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پلیس آگاهی موفق شد حوالی میدان امام حسین(ع) در منزلی هر شش نفر اعضای این باند را دستگیر کند.
نجفی با بیان اینکه سر دسته این باند مردی 34 است و در بازجویی ها به 80 فقره سرقت از منزل، اماکن و کابل برق با همدستی دیگر اعضا اعتراف کرده است اظهار داشت: سارقان اموال سرقتی را در حوالی میدان امام حسین به دلالان و مالخرها می فروختند.
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: این سارق در اعترافات خود اعلام کرد که بیشتر در محدوده خیابان های پاسداران، دماوند، نظام آباد و میدان امام حسین سرقت کرده اند و در سرقت ها بیشتر به دنبال پول نقد، طلاجات و اشیا قیمتی و با ارزشی بودند که بتوانند به راحتی آن را با خود ببرند.
نجفی با اشاره به اینکه تاکنون شش نفر از مالباخته ها شناسایی شده اند گفت: به اتهامات این باند در شعبه پنج بازپرسی ناحیه 34 رسیدگی می شود و متهمان برای انجام تحقیقات در حال حاضر در اختیار اداره 17 پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.
تهرام/3225//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.