به گزارش ایرنا، علی نوذر پور روز دوشنبه در نخستین جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران افزود:شهید مهدی باکری در دوران حیات خویش شهردار ارومیه بود که باید در سالروز شهادتش جشنواره ای در سه بخش عملکرد شهرداری های استان های مختلف، نیروی انسانی و مدیران شهرداری برگزار شود.
وی اظهارداشت:نظام نامه ای برای برگزاری این جشنواره در سال 95 تنظیم شد ولی هنوز اجرایی نشده است امیدواریم تا در آبان ماه سال آینده اولین جشنواره شهید باکری را اجرایی کنیم.
شهردار منطقه 22 تهران تاکید کرد: این جشنواره نقش مهمی در رقابت بین شهرداری ها و کیفی بخشی خدمات به شهروندان ایفا خواهد کرد.
وی با بیان این که در بخش دولت جشنواره شهید رجایی برگزار می شود گفت: در این جشنواره بهترین کارمندها تجلیل و نهادهای موفق معرفی می شوند این در حالی است که شخصیت حقوقی شهرداری با دولت متفاوت است از این رو برای برگزاری این گونه مراسم ها جشنواره های خاص خودشان را باید داشته باشند.
نوذرپور تصریح کرد: یکی از راه ها برای ارتقا بخشی به عملکرد نیروی انسانی این است که بین پرسنل شهرداری رقابت سازنده ایجاد شود تا شاهد خدمات مناسب به شهروندان شویم.
وی با اشاره به این که در شهرداری تهران حدود 66 هزار تن مشغول به فعالیت هستند گفت: از این تعداد 25 هزار نفر در ستاد و 41 هزار نفر در شرکت ها و سازمان های وابسته خدمات ارائه می کنند.
وی افزود: وضعیت این تعداد نیروی انسانی باید با کیفی سازی خدمات ساماندهی شود.
نخستین جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران با موضوع «راهی به سوی آینده در شهری برای همه» برگزار شد و برترین های حوزه مدیریت شهری تقدیر شدند.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.