به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های شهرستان ری اظهار داشت: تامین نیمی از مالیات کشور توسط صنایع استان تهران به دلیل استقرار بخش اعظمی از صنایع در پایتخت است.
وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص 40 انقلاب اسلامی عنوان کرد: اکنون در حال ورود به دهه پنجم انقلاب هستیم و باید زمینه را برای حضور حداکثر سرمایه گذران بخش خصوصی آماده کنیم.
محسنی بندپی ادامه داد: مسئولان با ایجاد زیرساخت های توسعه نقش بسزایی در تشویق و حمایت افراد سرمایه گذار در صنعت کشور دارند تا بدین وسیله شاهد توسعه صنایع و رفع بیکاری در سطح کشور باشیم.
وی با بیان اینکه شهرستان ری به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی محل بارانداز کشور است، یادآور شد: توجه به صنعت انبارداری و شناسنامه دار کردن انبارهای جنوب پایتخت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
محسنی بندپی اضافه کرد: کمبود امکانات در روستاها باعث مهاجرت این قشر مولد به حاشیه شهرهای بزرگ می شود، خالی از سکنه شدن روستاها زمینه را برای تغییر کاربری زمین های کشاورزی و تهدید غذایی کشور را فراهم می کند.
وی ادامه داد: ایجاد شرایط مناسب برای روستاییان باعث می شود این افراد در کنار کشاورزی به تولیدات صنعتی و صنایع دستی نیز روی آورند و همین امر موجب توسعه و رونق روستاهای کشور می شود.
به گزارش ایرنا،هفت طرح عمرانی و بهداشتی عصر امروز (یکشنبه) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور استاندار تهران و مسئولان محلی در شهرستان ری به بهره برداری رسید.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.