به گزارش ایرنا میرلوحی روز یکشنبه در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران افزود: همچنین از کمیسیون حقوقی شورای شهر می خواهم واکنش مناسبی در این خصوص داشته باشد.
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد صداوسیما در پوشش اقدامات مدیریت شهری و همچنین در اختیار دادن 2 برنامه در شبکه سوم برای پخش مصاحبه شهردار پیشین پایتخت، خطاب به رئیس صداوسیما گفت: رسانه ملی نحوه ای رفتار می کند که گویا قالیباف همچنان شهردار تهران است.
این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: چرا افتتاح 530 پروژه امیدآفرین از سوی شهرداری تهران بازتابی در صداوسیما ندارد اما 2 برنامه مفصل در اختیار آقای قالیباف قرار می گیرد، گویا ایشان هنوز شهردار تهران هستند.
میرلوحی افزود: طی روزهای گذشته برنامه ای در شبکه سوم سیما به نام 'بدون توقف' پخش شد و در آن آقای قالیباف ادعاهای خود را در خصوص بدهی های شهرداری تهران تکرار کرد.
وی ادامه داد: مساله بدهی های شهرداری واقعیت شهر تهران است و هرچه بیشتر از بدهی ها سخن بگوییم پیمانکاران را از همکاری با شهرداری دلسرد می کنیم اما جالب اینجاست که قالیباف منکر بدهی ها شده، مدیریت شهری جدید را متهم و با ادبیاتی سخیف صحبت های قبلی خود را تکرار کرد.
میرلوحی ادامه داد: از صداوسیما می خواهم این فرصت را در اختیار شهرداری تهران نیز قرار دهد تا واکنش مناسبی نسبت به این موضوع داشته باشد.
به گزارش ایرنا رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز امروز با اشاره به سخنان اخیر قالیباف در برنامه تلویزیونی بدون توقف گفت: لازم است صداوسیما فرصت پاسخگویی به سخنان شهردار سابق تهران را به شورای شهر و شهرداری بدهد.
محسن هاشمی افزود: به نظر می‌رسد سخنان شهردار سابق تهران در برنامه بدون توقف صداوسیما ظلم به شورای جدید و شهرداری تهران است.
به گزارش ایرنا از جمله مواردی که قالیباف در برنامه تلویزیونی اخیر بیان کرده تکذیب بدهی ۵۴ هزار میلیارد تومانی دوره گذشته شهرداری تهران بوده به طوری که گفته است: این میزان بدهی دروغ بزرگ است.
قالیباف از سال 84 تا 96 شهردار تهران بود.
تهرام/9343/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.