به گزارش ایرنا، محسن شریعتی روز شنبه در نامه ای خطاب به روسای کلانتری‌ های حوزه قضایی بخش لواسانات که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت مأموران کلانتری را مکلف کرد در صورت عدم نصب تابلوی مذکور و یا ساخت طبقه اضافه بر مندرجات پروانه که در تابلو قید شده است ساخت و ساز را متوقف کنند.
در متن دستور شریعتی آمده است: نظر به اینکه اخیراً ساخت و ساز‌های غیرمجاز زیادی در لواسانات صورت گرفته است، در جهت پیشگیری از جرم و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و حفظ حقوق بیت المال هرگونه ساخت و ساز در هر نقطه از لواسانات اعم از محدوده شهر‌ها و حریم شهر و روستا‌ها و اراضی کشاورزی بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان که شامل شماره پروانه ساخت، مرجع صدور پروانه، تعداد طبقات و مهندس ناظر و غیره می‌شود، ممنوع است.
رئیس حوزه قضایی لواسانات، در بخش دیگری از ابلاغیه نیز گفت: در صورت مشاهده ساخت و ساز بدون نصب این تابلو حتی در مرحله خاکبرداری و یا ساخت و ساز طبقات اضافه بر پروانه که در تابلوی مذکور قید شده، نسبت به توقف این ساخت و ساز‌ها اقدام و نتیجه جهت اقدامات قانونی به این حوزه قضایی اعلام شود.
وی ادامه داد: در صورت گزارش مردمی یا گزارش مراجع قانونی از قبیل: شهرداری، جهاد کشاورزی و بخشداری در این خصوص نیز نسبت به اجرای دستور مذکور اقدام شود.
شریعتی متذکر شد: ضمناً با توجه به اینکه احتمال نصب تابلو‌های صوری و یا درج مشخصات خلاف مندرجات پروانه توسط متخلفان وجود دارد، مراجع صدور پروانه در این خصوص نظارت کنند و به محض مشاهده مراتب را گزارش دهند.
بخش لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.