به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهار کرد: دولت پاکستان نباید از صبر و شکیبایی جمهوری اسلامی در خصوص حملات گروه های تروریستی ساکن در این کشور به مرزهای ایران سوء استفاده کند.
وی به همزمانی حمله تروریستی به اتوبوس مرزبانان کشور در جاده خاش ـ زاهدان با برگزاری نشست ورشو اشاره کرد و افزود: سران منحط کشورهای عربی منطقه در این نشست با صهیونیست ها و آمریکایی ها دیدار می کنند تا برای انجام کارهای تروریستی در منطقه خاورمیانه نقشه و راهبردی احمقانه اتخاذ نمایند.
ابراهیمی یادآور شد: ملت بزرگ ایران با شهادت و فدا کردن خون خود در راه آرمان های انقلاب و رهبری هر روز رو به جلوتر از گذشته هستند، دشمنان از آگاهی و بصیرت ملت ایران و آزادگان جهان هراس دارند.
وی در ادامه به حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی از مدت ها قبل با استفاده از ابزارهای اقتصادی و جنگ روانی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان نظام و حضور حداقلی مردم در روز 22 بهمن بودند که ملت با حضور حماسی خود تمامی نقشه های آنان را بر آب کردند.
ابراهیمی با بیان اینکه امروز درخت انقلاب چهل ساله شده است عنوان کرد: این درخت تنومند را دیگر باد نمی تواند از ریشه دربیاورد ولی باید از موریانه هایی که به شکل های گوناگون در آن ریشه دوانده اند ترسید و راه آنان را از انقلاب جدا کرد.
وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود به مناسبت چهل سالگی انقلاب فرموده اند باید مردم و به ویژه نسل جوان کشور با تمام کاستی های و مشکلات اقتصادی به آینده نظام اسلامی امیدوارتر از گذشته باشند، امروز راهبرد اصلی دشمنان نظام بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان نظام است.
3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.