به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه در همه کشورها قوانین سختگیرانه ای برای حمایت از تولید داخلی وجود دارد افزود: مقابله با کالاهای قاچاقی که نمونه داخلی آن در بازار هست با جدیت پیگیری می شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استمرار لازم و کافی در برخورد با قاچاق کالا وجود نداشته باشد پس از نخستین جمع آوری، کالاهای قاچاق پنهان و پس از مدتی بار دیگر عرضه می شوند.
محسنی بندپی بر لزوم آگاهی بخشی در خصوص خرید، توزیع و فروش کالاهای قاچاق به خصوص در حوزه پوشاک تاکید و اضافه کرد : نتیجه گشت و بازرسی ها جمع آوری 50 درصد کالاهای قاچاق از 25 مجتمع مورد هدف بود که باید برای 50 درصد دیگر نظارت های کمی و کیفی به شکل گسترده تری در ساعت های مختلف ادامه یابد.
استاندار تهران گفت: تعزیرات حکومتی هم باید با جدیت در صحنه حضور داشته باشد و به روند صدور حکم در خصوص فروشندگان کالای برند قاچاق سرعت بخشد.
وی در خصوص تعیین تکلیف کالاهای انبار شده در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز تاکید کرد: هر نوع مانعی که در این رابطه وجود دارد باید برای پیگیری و برطرف سازی به استانداری اطلاع داده شود.
محسنی بندپی در ادامه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و ادامه داد: این مردم همواره در هر مقطعی در صحنه حضور داشته و ثابت کرده اند که پای انقلاب ایستاده اند، از همین رو هم به هر میزان که بتوان به چنین ملتی خدمت کرد، باز هم شایستگی آن را دارند.
تهرام/3001//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.