انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا تاکید کرد: فکر نمی کنیم علت مخالفت اتاق اصناف با برپایی این نمایشگاه قیمت بالای غرفه باشد و شاید دلایل دیگری داشته باشد که بعد از جلسه امروز نتیجه اعلام می شود.
وی تاکید کرد: سال های گذشته این نمایشگاه برگزار شده و میزان مراجعه مردم را نیز مشاهده کرده ایم که با استقبال مردم مواجه بوده است.
استاندار تهران گفت: امروز جلسه ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز نماینده اصناف داریم که در آن تصمیمی گرفته شود که به صلاح مردم است.
به گزارش ایرنا « قاسم نوده فراهانی» رئیس اتاق اصناف تهران امروز اعلام کرد که فعالان بازار به علت «کمبود درآمد» و هزینه های بالا، تمایل چندانی برای پیگیری اخذ غرفه در نمایشگاه بهاره پایتخت ندارند و اکثر اتحادیه ها و اصناف نیز مخالف برگزاری این نمایشگاه در پایان سال جاری هستند.
مخالفت اتاق اصناف تهران با برپایی نمایشگاههای بهاره در تهران که پیشتر محل های برگزاری آن در پنج نقطه نیز اطلاع رسانی شده، طی چندروز اخیر خبرساز بوده است.
دیروز (سه شنبه) «عبدالعظیم رضایی» معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران اعلام کرد که اصناف در ستاد تنظیم بازار هنگام تصمیم گیری برای برگزاری این نمایشگاه ها حضور داشتند اما در آن جلسه مخالفت خود را اعلام نکرده اند.
احمد اسماعیلی راد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تهران نیز در همین زمینه اظهار داشت: در برپایی نمایشگاه های بهاره، فرمانداری تهران متولی نظارت بر ایجاد هماهنگی همه دستگاه های خدمات رسان و استقرار دستگاه های دولتی محسوب می شود در حالی که متولی اصلی در اجرا و برپایی نمایشگاه های بهاره اتاق اصناف تهران است.
وی گفته بود: به علت مخالفت اخیر اتاق اصناف تهران با برپایی نمایشگاه بهاره، تصمیم گیری درباره برگزاری یا برگزار نشدن این نمایشگاه به استانداری محول شده است.
اختلاف نظر درباره برگزاری نمایشگاههای بهاره در پایتخت درحالی است که پیشتر اعلام شده بود پنج نمایشگاه عرضه اجناس با قیمت مناسب و تخفیف‌های 10 تا 25 درصدی در نقاط شرق(حکیمیه)، غرب(پارک ارم)، جنوب(بوستان ولایت)، مصلای حضرت امام(ره) و در صورت توافق نهایی میان اتاق اصناف و فرمانداری تهران، یک نمایشگاه دیگر نیز در شهر آفتاب پایتخت برگزار می شود.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.